Mesures la repercussió de les teves campanyes o accions a internet?

No és la primera vegada que em trobo amb gent que està realitzant accions a internet sense mesurar el resultat que està obtenint.

El marketing online pot tenir molts inconvenients, però si hi ha alguna cosa que es pot considerar un gran avantatge és la possibilitat de mesurar l'abast que té qualsevol acció que realitzes i pràcticament de forma immediata.

Quan envies una campanya de mail pots saber quanta gent ha obert el correu electrònic, quanta gent ho ha esborrat sense mirar, quanta gent ha punxat en un enllaç que has posat, o ha visitat la teva pàgina.

Quan comparteixes un article o poses un post en una xarxa social pots comprovar quanta gent ho ha vist, quanta ho ha comentat o compartit i fins i tot quanta gent ha arribat a la teva web.

Per no parlar de les campanyes d'anuncis en cercadors o en xarxes socials que pots realitzar un seguiment fins i tot de la gent que ha comprat en la teva web a traves de l'anunci.

A causa de la gran varietat existent de productes, serveis, i públic no existeix la fórmula exacta que asseguri l'èxit a internet, l'única manera d'encertar en un mercat tan ràpid és portar un control per poder anar corregint les accions, en cas contrari vas donant "pals de cec".

He vist empreses que feien grans inversions de temps i diners en mitjans que no li estaven reportant visites útils, i estaven deixant de banda mitjans publicitaris que amb un 10% de la inversió que estaven realitzant els han reportat beneficis considerables.

He vist casos que perdien el 40% de les visites a la web per no tenir la adaptada a dispositius mòbils.

En la meva modesta opinió crec que mesurar l'efecte de “acció - reacció” a internet és una cosa imprescindible, per poder prendre les decisions adequades.

Si més no deixa de sorprendre em quanta gent que sap sense dubtes a quants punts està el seu equip favorit de futbol a la classificació, no tingui ni una remota idea de quantes visites mensualment o diàriament té el seu web, o quant de temps dediquen els seus potencials clients a navegar a la web, o quina és la secció o pàgina més visitada, o que està fent la seva competència a internet ... etc.

  • /ca/bloc/42-google-anunciar-gener-canvis-en-el-seo-de-blogger-convidats

Contacta amb Ops

success

sol · licita un pressupost

warning

Porfolio Ops

danger

trucar a Ops On

bloc disseny de web